środa, 3 lutego 2016

Ulubieńcy miesiąca - styczeń :)

Cześć :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was ulubieńcy miesiąca !
Cieszę się, że mogę podzielić się tym z Wami! 



1. Książka Kasi Tusk "Elementarz stylu"
Wydaje mi się, że większość osób zdaje sobie sprawę z tego, kim jest Katarzyna Tusk. Jest znana ze swojego bloga Make Life Easier, jedna z najsłynniejszych szafiarek postanowiła napisać poradnik, w którym doradza swoim czytelnikom jak wyglądać dobrze, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Świetna książka, czyta się ją szybko i przyjemnie. Autorka objaśnia zasady zachowania dobrego wyglądu, zwraca się do kobiet zagubionym, które nie odnalazły jeszcze własnego stylu, ta książka pomoże Wam w doborze ubrań oraz opowie na nurtujące Was pytania. Jest to lektura godna polecenia.





2. Szczotka Tangle Teezer
Ogromnym zaskoczeniem była dla mnie ta szczotka. Na początku nie wierzyłam, że jest taka jaką ją reklamują. Jednak skusiłam się ją sprawdzić i nie żałuje. Okazało się, że rzeczywiście nie ciągnie włosów, nie wyrywa ich i jest bardzo poręczna. Idealna dla dzieci, osób z łamliwymi i wypadającymi włosami. W internecie można ją znaleźć za około 30 zł. W sklepie jest trochę droższa, chyba że znajdzie się na przecenie :)





3. Podkład Loreal True Match
Podkład pozwala na uzyskanie jednolitej, aksamitnej konsystencji dla perfekcyjnego dopasowania ze strukturą skóry. Podkład w naturalnych odcieniach , rozprowadzający się bez smug, nie daje efektu maski przy jednoczesnym idealnym kryciu. Dostępny w szerokiej gamie chłodnych, neutralnych i ciepłych odcieni. 





4. Korektor Loreal True Match
Razem z podkładem kupiłam, też korektor z tej serii i jak dla mnie jest na prawdę świetny. Stosuję go przede wszystkim pod oczy, bardzo dobrze ukrywa niedoskonałości oraz cienie. Idealnie sprawdza się z podkładem każdego typu.





5. Mi Power Bank Xiaomi
To aż 10400 mAh zamknięte w małym pudełeczku. Gadżet poratuje w każdej sytuacji i podładuje telefon, tablet lub inne urządzenia przenośne. Jest to idealne rozwiązanie gdziekolwiek tego potrzebujesz. Ja dostałam go na święta od cioci i mam prześliczny kolor turkusowy, lecz jest cała gama do wyboru.





6. Perfum Narciso Rodriguez 
Woda perfumowana Narciso dla kobiet to ciepły zapach wyrażający równowagę i perfekcjonizm. Ciepłe nuty dedykowane są pewnym siebie kobietom, które marzą o jednym - o doskonałym, ciągnącym się za nim aromacie. Gwarantowane, że każdy facet nie przejdzie obok takiej kobiety obojętnie. Skład: gardenia, róża, piżmo, wetiweria, cedr. 





7. The Balm tall, dark and handsome
Czarny wydłużający tusz do rzęs, który w swojej formule zawiera penthenol, wosk z oliwy i wosk z ryżu, dzięki czemu Twoje rzęsy będą zadbane i wypielęgnowane. To nie zbijająca się mascara, która spełni wszystkie potrzeby. Ten innowacyjny tusz, którego szczoteczka została zaprojektowana, by oddzielnie malować każdą rzęsę, zapewniający sprawne stosowanie i długie, nie posklejane rzęsy.





8. Paleta Urban-decay Naked 2
Od połyskujących i błyszczących jasnych odcieni po niewiarygodne gładkie matowe cienie utrzymane w tonacji brązowo-szarej. Z zachwycającym odcieniem miedzi i intensywną czernią. Paleta pozwala stworzyć niepowtarzalny, bardziej ponętny oraz neutralny look, spektakularny efekt smoky eye lub cokolwiek podpowie Ci wyobraźnia.












Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz