piątek, 5 lutego 2016

Test kosmetyków L'Oreal Paris True Match

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z testem kosmetyków L'Oreal z serii True Match.
Przetestowałam podkład i korektor. Nie spodziewałam się takiego świetnego efektu!
Połączyłam je razem, ale korektor z innym podkładem też świetnie się komponuje.












Zacznę od podkładu. Bardzo długo zastanawiałam się jaki kolor będzie dla mnie odpowiedni. Miałam duży wybór, ponieważ tych odcieni jest naprawdę sporo, od jasnych, po ciemne, od ciepłych, po chłodne. Z pewnością każdy znajdzie tu swój odcień. Wybrałam kolor  2N Vanilla. Jest to kolor neutralny. Łatwo się go rozprowadza, ma lekką i przyjemną konsystencję. Gdy się przyjrzeć z bliska widać, że jest z połyskiem, dzięki czemu rozświetla skórę. Podkład ma śliczną i minimalistyczną buteleczkę, jest to nowsza wersja, ponieważ kiedyś występowały buteleczki innego kształtu, bardziej nieporęczne. 

Zalety:
-idealnie dopasowuje się do koloru oraz tonacji skóry
-wyrównuje koloryt
-bez efektu maski
-pozostawia skórę nawilżoną i wygładzoną
-szeroka gama kolorystyczna, aż 9 odcieni
-cena (w internecie można go znaleźć za około 30 zł)
-trwałość
-poręczna butelka
-wydajny

Wady:
-trudno dostępny koloru 2N







Korektor wybrałam w kolorze najjaśniejszym 1 Ivory, ponieważ używam go do krycia cieni pod oczami. Pięknie kryje niedoskonałości, nie wysusza, wyrównuje koloryt skóry, jego formuła jest beztłuszczowa. Posiada wygodny aplikator z gąbeczką. Występuje w wielu odcieniach. 

Zalety:
-dobre krycie
-przyjemna konsystencja
-łatwo się rozprowadza
-nie ściera się
-trwały


Wady:
-cena (w drogeriach stacjonarnych bardzo drogie, nawet 38 zł)
-dostępność







Polecam Wam całą tę serię. Jeśli zastanawiacie się lub macie dylemat czy warto wydać trochę pieniędzy na te kosmetyki, to uwierzcie mi, że warto. Można je znaleźć w internetowych drogeriach po niższych cenach, lecz na promocjach w np. Hebe czy Rossmannie też idzie zaoszczędzić:) 




PS. Mieliście coś z tej serii? :) Jakie wrażenia?:)


Buziaki!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz